svar på frågorna ni ställt !

tänkte ta o svara på era frågor ni ställde till mig alla frågor kmr ja kanske nt svara på grund av att ja vill nt blanda in mitt privatliv helt men ska försöka svara på dem flesta

fråga från nina:
vilket smink andvänder du ?

svar: jag andvänder olika men dem vanligaste produkterna jag andvänder är foundation,puder,rouge,mascara,eyeliner men på sommaren har ja värken foundation,puder elr rouge i så fall bara på fester



fråga från anonym:

hur många har du strulat med ?

svar: kmr nt blanda in det här men många?


fråga från anonym:

hur många har du varit tillsammans med ?

svar: jag kan nt hålla reda på de längre men just nu vet ja nt om singel livet kanske e bättre


fråga från anonym:

vem är din bästa vän?

svar: en tjej från min klass (Antonia) varit bästa vänner i snart två år (Y)


fråga från anonym:

har du gråtit över en kille?

svar:ja många gånger tyvärr -.-


fråga från anonym:

tycker du kärleken har en åldersgräns?

svar: jag tycker att man måste typ vara minst 97 elr nått för att den ska kunna vara äkta men man kan ju säga att kärleken verkligen börjar när man går i typ 9:an tkr ja 

fråga från anonym:

har du sagt till någon att du gillar han fast du nt gör de?

svar; nej aldrig har aldrig playat någon för den delen hlr

fråga från anonym:

har gu gjort slut med en kille och sedan velat bli tsm med han igen?

svar: inte på dem senaste 3 åren i alla fall


fråga från anonym:

står du för de du gör?

svar: ja?


fråga från anonym:

vem älskar du mest i din familj?

svar: hahahaha vilken fråga xD hundarna elr nått? haha


fråga från anonym:
vad e de mesta du gjort med en kille ?

svar: tänker nt svara på den i min blogg går lite för långt in i mitt privatliv¨


fråga från nån tjej från bdb:
är du singel elr?

svar: ja just nu är ja singel men vetifan om ja plr vara sökande längre plr nt leta gillar en kille mig får han komma till mig


fråga från richard:

vrf har ja aldrig sätt dig ? kan man ändra på de?

svar : klart man kan ;)




hoppas ni e nöjda mer era svar puss er rebecca <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!