senaste & kommande från mina dagar

reklamutdelningen gick bra igår och det var sjukt fint väder  och vi gick vi runt i bara linne vi var ute i två timmar stor skyllnad från första gången då var vi ute i 4 h xD haha

dagen idag har varit sådär en sak som ja nt vill ta upp här på bloggen men annars så fick vi ny lärare i min spanska grupp hon är väl okej vet nt vad jag tycker om henne riktigt än hoppas att hon e snäll för vår vanliga lärare e mamma ledig just nu. Tisdag och Onsdag är min skola stängd på grund av att vi ska ha utvecklingssamtal jag ska dit på Onsdag o snacka om mina betyg ,får hoppas att de går bra men har fått hem massa läxor istället som ska göras. Ska även jobba på onsdag o dela ut reklam och imorgon ska jag rida o plugga som ja antagligen kmr göra på onsdag också måste ju göra klart alla läxor.

just nu sitter jag i tv-soffan och ser på förkväll handlar om mode idag så ville checka lite ;) snart ska vi äta och efter det ska jag nog kolla på tv lite o bara mysig o tänka på att jag e ledig imon :)

hoppas er dag har varit bra // beccy <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!