9/8

hej på er

ja vaknade först kl halv 8 av att min hund molly skällde sen som tur va kunde ja somna om igen så jag sov vidare i 2,5 h så då stog kl på 10 kände mig tvingad till att gå upp då men ja var fortfarande skit trött så ja gick ner o satt mig framför tv o märkte att många av våra kanaler var borta pappa har tydligen tagit bort en massa -.- när ja ätit frukost bytat om osv satt ja mig med min gitarr och förskte lära mig låten i miss you av miley cyrus gick väldigt bra så nu kan ja spela första versen och ref andra versen kan ja osså sen blev ja hungrig så gick ner o ställde mig och gjorde fiskpinnar och mos till mig själv :) eftersom mamma o pappa jobbar o victor ville nt ha
nu ska ja sminka mig och fortsätta öva på låten :)

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Ja det är ju det :)



Allt bra?

2010-08-09 @ 19:01:05
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!