över trött

Denna dagen har jag inte fått vila något är helt slutkörd

dagen:
vaknade runt halv 8 -.- sedan kunde ja inte somna om ja började fixa mig till skolavslutningen sedan kom antonia ungefär vid halv 12 sedan åkte vi in till statena runt kl 1 och åt en god middag på frisyrmakarna ungefär någon timme senare satt vi i kyrkan och lyssnade på kören osv . sedan hade ja skit brottom så hann inte säga hejdå till mina älskade vänner -.-

ja sprang i shorts och linne i mina högklackade skor i regn till bilen sedan hade vi brått hem mamma skulle in om och tanka bilen och sedan åkte ja hem och bytte om sedan ungefär 16.40 var ja i stallet sista gången för denna terminen vi slutar alltid med att ha gymkhana och denna terminen var inget undantag hade så klart min sötnos devil :) hihi bästa hästen ever


nu är ja hemma mina ben bara värker kan knappt gå utan att dem viker sig så imon ska ja bara ta o vila ut mig för nu har ja sommarlov :D

puss på er bilder kmr imon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!