lockigt hår..

oh yes haha jupp idag blev de lockigt hår hade tråkigt i morse så fixade mig lite extra men ja tror att ja egentligen trivs mer med min vanliga frisyr som ja brukar ha. Men men idag var jag och red gick okej hade hoppning o den hästen som ja alltid har e nt direkt bäst på hoppning men ja höll mig kvar i sadlen i alla fall hehe
nu ligger ja här i sängen med datan o typ myser man måste ju njuta av påsklovet imorgon blir det att fara till farmor o äta god mat med kusinerna o snacka lite sedan får vi se vad som händer
nu ska jah fortsätta mysa




bye bye love Rebecca ♥



btw : tack för ni brydde er om att ja behövde hjälp om spotify men ja ska försöka fixa de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!