jobbet klar :D !

yesyes öntligen är jobbet klart och de har små regnat lite hela tiden . rätar sagt de har regnat ungefär hela dagen här i hbg var värst när ja skulle gå till bussen ja fick springa allt ja kunde och på vägen var det någon tjej som gick in i mig med sin axel så tappade min fina vita mobil i vattnet -,- otur för mig och sedan stog ja där och när ja gick utan för dörren från skolan var mitt hår helt rakt men när ja väl kommit in på bussen var de skit lockigt x) eftersom ja egentligen är lockigt men känns skönt att man klarat av denna veckans skola ocj att jobbet är klart :D nu ska ja bara ligga o slappa här i min säng x) imon blir det att åka o träffa en elr två kompis ;) <3



puss bloggen


Kommentarer
Postat av: bbss~bbarassanna|Sanna Edlund| bloggen med stil...

istället för att ha en nybörjar desgin från blogg.se kan du istället låna en gratis från bloggdesign.nu och gå in på gratis designer . Och då kan du också få en header. jag hjälper dig gärna med en header, Gratis :D gå in och kika på min blogg??!?

2010-05-15 @ 13:01:43
URL: http://bbarassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!