om mig <3

tänkte berätta mer om mig själv ni vet nt så mkt om vem jag är :

jag är en fjortonårig tjej jag bor i ett radhus med min familj och mina två hundar .
 jag älskar verkligen att sjunga o lyssna på musik jag gillar även djur spec hästar och hundar .På fritiden är det bästa som finns att shoppa,sitta vid datorn,festa,discon och att rida . när jag sitter vid internet är ja inne på bdb,fb,msn,blogg.se,spotify och skype.

mitt liv:de går upp och ner hela tiden denna vintern har ja mått skit ungefär hela tiden ... mkt som hänt i mitt liv som handlar mest om vänner,killar ,släktingar och familjen finns personer ja verkligen saknar ni två som betydde mest men jag antar att de är så här ett liv är och jag försöker verkligen vara stark för er som älskar mig men det är svårt att kämpa om man saknar två personer så här mkt som jag gör. men ****** och ***** ni finns fortfarande i mitt hjärta hoppas ni vet vilka ni är.


hoppas ni lärt känna mig lite bättre genom detta //beccy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!