svullen fot :(

för ett tag sedan var jag o red och ja fick Fabian en väldigt vet nt vad ja kan kalla han men min ridlärare kalla han barnslig idag haha xD men aja när ja stog i hans spilta så ställde han sin hov på min fot och ville inte lyfta på hoven igen så han stog där ett tag så nu e min fot svullen :( och han gick ut från spiltan typ tusen gånger -.- men sedan under lektionen uppförde han sig mkt bättre men ändån var han jobbig men ja fick något att arbeta med i alla fall
sedan på teorin fick vi reda på att vi skulle rida en dressyrbana nästa tisdag och vi ska även bli dömda av vår lärare och sedan om vi klarar de får vi ett märke , teori provet inför närket har vi redan gjort


puss på er nu ska jag vila foten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!