plugg,betyg,skola

sitter just nu och pluggar har gjort klart min roman som ska vara klar till imon och jag har pluggat lite på spanskan jag har även lite engelska men skit svårt att träna inför det har kollat lite men vi får väl se hur det går för mig imorgon

jag tog precis en liten paus från allt pluggandet för att göra ett inlägg till er jag vet att bloggen blir rätt tråkig under vardagarna men finns inget jag göra, jag går i 8 och har precis börjat få betyg och det är viktigt fast att jag fastnar ofta framför datorn och ''glömmer'' bort alla läxor osv vilket inte är bra.Många av er vet säkert vilken press det är när man börjat få betyg


Kommentarer
Postat av: Laila

Sov gott :)

2010-11-17 @ 22:16:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: iinK - Try to erase me!

Hello, you got beautiful blog, I do visit your blog everyday. Keep up the good work. =)



..I've one blog too, would really be great - if you can comment back! I've revealed myself, let's see if that amazes you.. Kindly avoid using so called "SV"!



Take care,

iinK

2010-11-17 @ 22:51:46
URL: http://iink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!