buss skit


DAGENS HÄNDELSE:

gick till busstationen ungefär klockan 08.10 imorse då den skulle komma, men ingen buss kmr och jag står där och fryser röven av mig.När jag v'l var på bussen var klockan 08.20 -.- men kom inte längre än en station då bussen pajar helt, då sitter jag och miranda liksom alla andra på bussen som fån och undrar vad fan som händer nu. När klockan var typ halv kom där en annan buss som vi fick hoppa på ist för att sedan ta oss in till idrotten. Dock blev vi typ en kvart förrsenade.




Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Jaa visst är dom, vad söt du är och villken fiin header du har:)

2011-04-01 @ 18:48:44
URL: http://alwayssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!