i'm alive

jag lever fortfarande tro mig folket med har dock inte haft tid med att uppdatera bloggen på hela dagen.
kom inte hem förens halv 4 idag, då jag sedan gick till affären för att köpa halstabletter,glass och chips inför helgen. Hoppas inte på att jag håller på att bli sjuk för känner hur ont det gör i halsen men är inte alls hes så får hoppas att det går över tills imon :)
Snart blir det lite grillad mat och till efterrätt jordgubbar, hihi mums :p
sen får vi helt enkelt se vad som händer ikväll för är ju ett tivoli inne i stan som man kanske borde dra in till för att träffa lite folk :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!