ingen vila idag inte !

har nu kommit hem från ett fett jobbigt pass på gymmet kändes härligt men jobbigt, men vafan det ska vara jobbigt man måste ju puscha sig själv lite annars går det aldrig att uppnå några mål.
Höjde även alla vikter idag gick bra, tror att gymnastiken imorse gjorde så att jag orkade mer.
Får se hur mkt träningsvärk man får imon :S har ju så klart strechat men brukar få det ändå.

Nog pratat om gymmet nu ;) tänkte duscha en snabbis nu eftersom jag varit svettig två gånger idag och sedan ska jag plugga skiten ur mig innan big brother börjar då jag ska försöka äta något gott och nyttigt till, känner nämligen att min lilla mage har börjat kurra och vill ha mat.

Puss <3




Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med träningen! :D

2011-04-14 @ 07:24:10
URL: http://knownaslinda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!