ett långt förväl

Eftersom bloggen inte blev uppdaterad igårkväll så har ja faktiskt en bra anledning som lyder att jag satt barnvakt åt mina kusiner. men det gick väl bra och ingen skada skedd. Skulle sen gå o möta mister x, regnade väldigt mycket så bestämde oss för att gå in ist. Blev sen mys framför en bra film. Kvällen slutade dock att jag hade tuggummi i håret ;o så efter att ha bölat om att ja kommer bli skallig så hade klockan slagit mycket och var tvungen att dra mig hemmåt, blev ett lång hejdå eftersom vi nu inte kommer ses på flera veckor..
Väl hemma så var det bara att klippa av håret där tuggummit satt,inte alls kul om ni frågar mig :(




Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Fin bild! :)

2011-08-28 @ 14:39:44
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!