hemma igen

kom hem vid 1 idag efter att ha blivit hemkörd av min kusins pappa. Angående lägret så har det varit bra faktiskt. Varit mitt ute i skogen bland mygger,baggar och andra djur. Och klart att dem ska tugga på mig. Kom ju dit utan sovplats men det fixade sig sen och slutade med att jag sov med cornelia,Alexander,Tim och Anton.¨Har dock inte sovit mycket i det lilla tältet spenderade mesta av natten utomhus.
Har suttit vid lägerelden,gått tipsrunda,snackat o ätit en massa skit.
E nu cp trött och orkar nt göra ett skit hehe mer än att slappa framför tv:n har innan dess tagit mig en varm och go dusch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!