mister x

godkväll på er, vet att klockan är mycket och antar att många av er sover redan. Men annars får ni väl läsa detta inlägg imorgon bitti. Har precis kommit hem från en mysig kväll hos mister x. Personen ska bort nu några dagar och kommer sakna dig (mister x) som fan o de vet du om.Men tack för dessa timmar som du gav till mig av din tid innan du åker.

Ska snacka klart med lite personer på msn nu sen ska jag borsta bissarna och lite andra saker som ska göras innan jag kryper till sängs.

sov gott <3


bild från dagen. jag ser cp ut i know




Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

sv: jotack det är bra här med, trött bara =)

ja ibland är det faktiskt det:D

2011-08-11 @ 08:10:19
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Miss E

Nice bild!

2011-08-11 @ 12:09:51
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!