school

Godmorgon, är alla vakna och taggade inför skola/jobb ?

Trodde minst att det var helg fortfrande när jag vaknade upp halv 7 men nepp den tanken gick åt helvete.
Har sen dess bytat om,tvättat ansiktet,sminkat mig och fixat håret. Fick sen lite brottom till bussen som skulle gå 07.57 men märker att det bara är jag som 9:a som står på bussplatsen så sms runder lite och får sen höra att vi inte börjar förens nio.
Men ska snart ta på mig jacka och skor igen för att stå och vänta på den bussen jag egentligen skulle ta.

hoppas ni får en tipp topp dag, jag slutar inte förens 15.00 idag så är nog inte hemma förens vid 15.45 så gör ett inlägg då

puss <3


nikon d3100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!