sent igår

godmorgon solstrålar, idag är det lördag. Hur skönt som helst att veta att man kan ligga o dra sig i sängen hur mycket man vill. Eftersom jag var ute tills sent igår osv.
Sitter nu eller rättare sagt ligger nu i sängen och äter lite frukost. Folk tjatar på mig om att jag bör gå ut o sätta mig i trädgården fast att det är full storm så får väl göra det ett litet tag sen när jag burit ner min tallrik osv. Blir sen en dusch och en massa fix innan gästerna kommer ikväll på kräftskiva.




Kommentarer
Postat av: MADDES

gott med Carlsberg!

2011-08-20 @ 16:32:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!