skola imon

godkväll, har njutit av sista kvällen med söte innan skolan börjar imon. Har bara myst,glott film,käkat chips o dipp men det räcker för att de ska bli en bra kväll. Kom hem för ett tag sedan och tog mig en härlig och varm dusch, vem vill gå till skolan med skitit hår?


Men ska nu fixa det sista som bör göras innan jag går o lägger mig. Är nt speciellt tagad för morgon dagen men ska försöka att inte deppa ihop helt.

Blir väl att gå upp lagom tidigt imorgon fast att vi inte börjar förens halv 11, men orkar inte stressa osv, så gör ett inlägg innan jag drar mig till bussen imon.
Hoppas på att första dagen inte är för smärtsam kan behöva lite extra stöd av er, bara ja som börjar imon? :(

hoppas ni sover gott i alla fall <3




Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Allt bra med dig idag? kram

2011-08-18 @ 00:27:05
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 08:56:47
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!