Studiedag

gårkvällen spenderades inne på the tivoli med lite folk. Hade en härlig kväll som slutade med att ha haft minst 7 händer som tagit på min röv under kvällens gång och en ny kontakt i telefon listan. Men även ont i hela kroppen samt halsen efter att ha sjungt med till alla låtarna typ haha och dansat loss.
Vid 11 tiden på kvällen drog vi oss sen mot knutan och missa tåget så satt oss ist på donken och åt men jag stod dock över. Fick sen ta bussen till rya och bli upphämtad av mamma.

Idag har vi studiedag som tur e, hade inte klarat att vakna upp tidigt imorse och gå till skolan. Blir istället en sväng till nya väla med mamma i eftermiddag så ska nu fixa mig och kanske gå ut med hundarna om inte vigge gör det innan jag tar bussen in till stan.

puss <3


bilder från förra discot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!