training

Efter att ätit en kvällsmat som bestod av fläskfilé,ris och sallad så skulle det så klart börja regna när jag skulle cykla upp till gymmet. Men det skulle inte hindra mig från att träna, utan jag cyklade upp och sket i hur mycket det än regna. När jag väl var framme blev det träning av ben,rumpa,mage och kondition. Var ett krävande pass som gjorde att jag lämnade gymmet helt svett.
Efter att ha tagit mig en varm dusch ligger ja nu under täcker och lyssnar på lite härlig musik samt sms:ar med min saknade ***** som jag saknar så.

ska snart borsta bissarna för att sedan gå och lägga mig.
Är brännboll imon så kommer vara ute hela dagen och hoppas på någorlunda bra väder i alla fall annars kan folket bara drömma om att jag drar dit fast det är ett måste. Men vi hörs imorgon igen, sov nu gott och dröm sött <3


bild lånad från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!