3 advent

Gårdagen spenderades hos en vän då vi typ satt o kolla på film och kom väl inte hem förens vid halv två tiden då jag somnade rätt fort i min varma och mysiga säng. Var ju svinkallt ute och de var typ värsta stormen ute.
Idag vaknade jag för cirka en timme sedan och har precis ätit nyköpte frallor med smör och banan på och druckit ett glas oboy.
Nu ska jag göra ve mig inför dagen och sedan får vi se vad som händer, kanske bör ta sig ut och gå en runda eler något liknande


kamera: nikon D3100
fotograf: Rebecca Malmberg


Kommentarer
Postat av: BELLZOR :D

gud vilken mysig bild :) <3

2011-12-11 @ 12:41:48
URL: http://bellzors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!