don't have the time

jag märker att jag verkligen är jätte dålig på detta, men hinner knappt starta datan logga in på bloggen och skriva ett nytt inlägg innan något annat dyker upp.
Men om jag ska berätta lite om gårdagen så kan jag väl berätta att den startade med att jag missade bussen och kom försent men det var dock inget viktigt som jag missat. Jag fortsatte denna dagen i skolan med en massa olika lektioner som tex matte,idrott,eng osv. klockan 15.19 satt jag på bussen hem och han sen inte mer än in genom dörren,ta ett äpple och åka igen. Efter att ha satt mig i bilen åkte jag och mamma in till solhuset på råå och solade lite vilket kanske är självklart.
Sen var det hem,äta,ta mig en dusch, fixa mig och dra vidare till en vän som jag spenderade min kväll hos. såg lite julfilm och sånt :), alltid lika mysigt att komma i julstämning är ju trots allt bara 21 dagar kvar.

Nu har jag precis ätit lite frukost och ligger nu i sängen helt död eftersom jag inte somnade förens vid 5 tiden igårkväll. Ska väl fortsätta att gå i myskläder en stund till sedan ska jag göra mig i ordning inför kvällen då vi ska till min kusin och fira hennes 19 års dag (som egentligen var i onsdags). Blir möjligtvis lite plugg och sånt nu på förmiddagen osså.

vi hörs igen <3


bjuder på en riktigt gammal bild har ingen aning om hur gammal men kan säkert tänka mig att den är mer än 4 år gammal.


Kommentarer
Postat av: M E L I S S A S

hejsan. var jätte gärna med i min tävling om en deo och cream shower på min blogg!



http://meelissaaaa.blogg.se/2011/december/tavling-vinn.html#comment

kram

2011-12-04 @ 17:48:52
URL: http://meelissaaaa.blogg.se/
Postat av: linn

äeee, fy f***************n! :ooooo ue!

2011-12-05 @ 17:11:43
URL: http://linnmoacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!