julstämning

Godeftermiddag på er :)! Hoppas ni hade en härlig fredags kväll igår och sovit gott precis som jag.
Själv vaknade jag rätt sent eftersom det har varit en jobbig vecka och det tar på ens krafter så har varit så skönt att få sovit lite. Men fram tills nu har jag även hunnit äta lite frukost framför en mysig julfilm. Är ju trots allt 3 advent imorgon så lite julstämningen måste man komma i fast att snön inte är kommen än.
Nu ska jag hoppa i lite kläder och sedan sätta min och sy lite på en julklapp och efter det får jag se.


Fred claus som fick stå för filmunderhållningen idag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!