my day in words

Dagen började på kärnpunkten som vanligt för att ha lite lektioner och har sedan där efter följt vårt schema. Men våra hjärnor har knappt varit ansträngda eftersom vi mest ritat eller kollat film.
När jag väl sitter på bussen och ska hoppa av glömmer jag att trycka på stopp knappen men kanske lika bra de eftersom jag skulle möta upp en vän som ändå befann sig där i området så löste allt sig. Blev en liten promenad i det kalla vädret sedan in och glo tv medans man försökte få upp kroppstemperaturen. Sedan ringde mamma o de var dags för lite mat så jag fick dra mig hemmåt. Har nu avslutat kvällen med ännu en promenad ute i det kalla o kyliga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!