tidigt träningspass

Vaknade rätt sent imorse eftersom jag ej var hemma igår kväll och kom då hem sent. Men blev en snabb frukost och sedan cyklade jag upp till gymmet för att träna och få tbx mitt gymkort. Tydligen så såg han som äger stället direkt att det var jag på bilden som jag har på mitt id eftersom han kom fram till mig och gav mig det i handen när jag precis kommit inom dörren.

Blev sedan ett pass för ryggen där jag körde cirka tre olika övningar med 3 set på varje. Körde även biceps och triceps i tre olika övningar med 3 set. Avslutade sedan träningspasset med 20 min på crossen i motstånd 8.
svettig tog jag mig hem igen, åt ett äpple för att få tbx ork och sitter nu här framför datorn.

Dock ropar mamma nu och jag ska äta lite lunch som består av pyttipanna, rödbetor och två ägg. perfekt efter träning. 

ha det så bra <3

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

haft en bra helg hittills? :)



kolla gärna på videon i senaste inlägget om du vill skratta lite, gjord på median av 4 tjejer i min klass :D

2011-12-18 @ 12:17:38
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!