ny dag, nya händelser

efter att jag kommit hem igår satt jag o snacka i tele fram till kvart i åtta då jag cyklade upp till gymmet för att träna lite kände mig dock väldigt seg så blev ett lugnt pass. Väl hemma får jag en kommenatar på min blogg där en äldre man skriver att han hittat mitt gymkort samt id kort nästan utanför gymmet. Chockad jag blev när ja fick kommentaren eftersom jag inte ens visste att jag tappat de. Men mycket riktigt så lade dem inte i fickan.
Men som tur var så skulle han lämna in de till gymmet idag så jag kunde komma upp och hämta de.

Men nu är det en ny dag och ja har precis vaknat, har egentligen skola som alla andra men vi var klara med vårt arbete så bestämde oss för att stanna hemma idag men jag ska in dit sen ett litet tag för att lämna ett papper och där efter åker nog jag o mamma till väla.

nu ska jag gå ner och göra mig lite frukost vi hörs sen <3




Kommentarer
Postat av: Linda

Superfin blogg sötan!

2011-12-18 @ 01:22:21
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!