we can make it

Klockan 11.30 ringde alarmet på mobilen som signalerade att det var dags att ta sig upp ur sängen. Jag tog på mig ett par joggingbyxor och trädde över mig en varm tjocktröja innan jag gick ner till köket för att göra mig lite frukost. Men vet inte om man kan kalla det frukost om det bara består av en halv äten macka och ett glas mjölk.
Sedan fick jag ta ut hundarna på en promenad eftersom det bara var jag hemma. Väl hemma sen efter en promenad i det blåsiga vädret kom mamma hem och tog med mig till elgiganten så jag fick köpt en kamera väska och ett filter.
Där efter körde vi bort bilen till väla och parkerade där för att gå in om telia så jag kunde få lämnat in min mobil på lagning och fortsatte sedan vidare in i några butiker men hittade inget roligt mer än ett par örhängen och en ear cuff inne på india där det var 20 procent rea på alla varor i butiken.


jag vet att vi löser detta, slutet är inte ens nära


Kommentarer
Postat av: ami

thanks! you too :)

2011-12-30 @ 08:05:53
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: a m a n d a s f o t o

sv: ja okej, låter som ett roligt och jobbigt år med så mycket jobb! Men an kommer va glad en gång senare i livet tack vare det! :D



Mitt år ska jag också jobba mycket med skolan & ta alla dagar som dom kommer :D

2011-12-30 @ 16:04:33
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: V I K T O R I A <3

Sv: Tack :)

2011-12-30 @ 16:26:33
URL: http://olssonv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!