brr

nu efter att ha lagat lite mat till mig själv som bestod av fattiga riddare så ligger jag nu i sängen men böckerna uppe och försöker plugga lite. Resten av dagen idag har jag faktiskt spenderat i skolan, haha låter lite som om att jag skolkar rätt ofta men nej inte alls så jag mena. Fick även reda på mitt idrotts prov där jag fick vg+ hade dock hoppats på ett mvg, men jag är inte långt ifrån så ska kämpa på nästa termin för att höja betyget ett snäpp till eftersom det är de jag strävar efter.
Skönt att vara hemma nu i alla fall så man kan hoppa i mys kläder och burra in sig i en filt under tiden man väntar på att värmeljusen ska börja ge någon effekt eftersom det har blivit så pass kallt ute nu. Har ju till och med snöat lite idag, årets första snö om man inte räknar med januari i början av året.


 picture of the day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!