Veckans slut

Dagens slut närmar sig med stormsteg och imorgon är det en ny vecka.
Har varit en rätt skön dag som började med en promenad ut i kylan i den friska luften. Efter det kom farmor på lite fika av lussebullar/katter. Och för ett tag sedan var jag uppe på gymmet och tränade rygg samt armar.
Jag har precis tagit mig en varm dusch och ligger nu under täcket och kollar på "2 1/2 men" på kanal 6 samtidigt som jag surfar runder lite på internet.

Imorgon är det en ny dag som börjar redan vid halv 7 så jag ska fixa och göra mig i ordning, där efter drar jag till skolan för att lyssna på när några lärare ska snacka lite och sedan drar vi vidare till stattena för att gå på en intervju (jag och 5 andra).


Kamera: Nikon D3100
Fotograf: Marie (min mamma)
redigering: Rebecca Malmberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!