jobbig morgon

vaknade halv åtta av våra byggare imorse -.- sedan hade dem inget vatten på så kunde inte gå på toa sedan så byttade dem båda toaletterna och jag behövde verkligen gå på toa så gick till lisette för att låna deras toa sedan stanna jag där ett tag och kolla på film efter det så var ja tvungen att gå hem för att gå ut med hundarna i det skit kalla vädret!
såg sedan att det tod på båda toaletterna får ej andvändas förens imorgon haha x) detta är kris min bror har precis gått ut för att pinka haha x)

har inte tid att skriva mer nu ska nämligen ner till moa
så puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag undrar om du ville vara med i min nya tävling=)

kika in för mer info=)!!



Ha en fortsatt trevlig dag!!!

2011-02-21 @ 14:53:31
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!