Mhmm bakning :D

Började imorse klockan 9 som ni kanske redan vet med idrott men eftersom jag inte mådde specielt bra igår så tyckte jag att det var okej att sitta bredvid idag var nämligen mkt spring osv.
När den lektionen var slut gick jag och Antonia tbx till skolan sedan hade vi matte och no men man fick bestämma själva vad vi skulle göra typ om vi ville träna inför prov elr så men jag och antonia satt och ritade på golvet och på våra fötter ben osv xD
sedan var det lunch och efter det mentorstid där vi inte behövde göra något om man ville så kunde man plugga matte elr något liknande men vi satt bara och pratade :D ingen lärare you know ;)

Har även precis bakat chokladbollar :D fett gott ju ;)



videoklipp från skolan kmr upp lite senare på bloggen :)

så missa inte de !


Kommentarer
Postat av: N E L L Y

Gott!

2011-02-16 @ 18:52:34
URL: http://nellyfransson.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Åååh vad gott med chokladbollar!! =)

2011-02-16 @ 21:03:42
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!