michaels jacksons son?

dålig uppdatering sorry folket.
Har suttit och kollat let's dance och sedan kolla jag på skavlan och då kom ''michael jacksons son'' som alla kallar honom jag vet inte om han är det elr inte han vägrar att svara på frågan även i skavlan så vem vet dock var han rätt söt och sjöng fett bra var tydligen en låt som skulle släppas idag men jag hittar inte den.Hette i alla fall all around the world sjukt bra får kanske vänta någon dag innan den finns på youtube och spotify.
Sitter just nu och kollar på big brother blir en tv kväll för mig, är typ inga vänner som är hemma elr som kan träffas osv så då blev det mysigast men en tv kväll :) imorgon blir det gymmet på morgonen i think och sedan träffa Tim om inget ändras.

Nu är pausen slut i big brother så kan inte blogga mer nu, puss <3 




namnet är omer bhatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!