min kväll :)

har suttit vid elementet i min stol omvirad av mitt täcke med doft ljuständ,musik i öronen och räknat matte :)
har nämligen suttit och frysigt hela dagen typ :S

sen blev det kycklingsallad till kvällsmat sov bestod av kycklig ofc,pasta,gurka,rödlök,tomat,annanas,sallad,majs,ost sedan med lite vitlökssås på och några kryddor sedan med lite bröd bredvid :), sjukt gott om ni frågar mig och nyttigt :p

fick även en liten alla <3 dag pressent av mamma vid matbordet som bestod av en rätt så tjock tidning som bara handlar om smink,frisyr osv sedan fick jag även lindt choklad praliner sjukt gott blir kanske att jag slukar en och annan ikväll x)

men nu ska jag lämna över datorn till pappa och fortsätta göra matte efter det ska jag nog läsa lite i tidningen och se på tv

puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!