Prao 12.30

godmorgon antar att många är i skolan,vissa jobbar och vissa kanske har sportlov själv så ska jag prao nu i två veckor på Röda kvarn börjar inte förens 12.30 idag vilket jag tycker är rätt härligt på en måndag men dock så lär jag nog inte vara hemma förens cirka 17.30 om inget ändras smått jobbigt kanske men vi vet alla hur seg man är på en måndag så jag uppskattar att jag inte börjar förens halv 1.

har precis ätit frukost,bytat om,borstat tänderna ska snart fixa håret och sminket :)

hoppas alla får en bra dag <3






Kommentarer
Postat av: HANNA

vad är röda kvarn för ngt? =)

2011-03-01 @ 21:11:27
URL: http://hannasway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!