shopping + ont i armen

Har kommit hem från en rätt så kort skol dag och en runda på stan med mamma.
har fett ont i armen efter badmintonen imorse kan inte ens hålla i ett glas utan att min han skakar känner mig som en gammal tant :O samma när jag skulle ta på mig mascara var fett svårt med en skakig hand :o
Men blev ändån en shoppingrunda med mamma efter skolan då jag/mamma köpte ett par jeans ,mag tröja långarmad och trosor från gina tricot. sen köpte jag visibly clear från neutrigena och ett puder från maxfactor inne på kicks.

min snälla söta rara mamma betalade
bilder kmr senare


puss <3


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hehe okej, jag åt mat precis och nu svarar kommentarer så fort jag kan (: vad gör du ikväll?=)

2011-02-02 @ 18:49:03
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!