vill osså på semster :(

som jag skrev innan så tog jag bussen in till stan igen för att möta upp filip och för att sedan fika på falmans och snacka lite blev en biskvi och läsk till mig :) efter att ha suttit där ett tag gick vi ner mot stan där mamma hämtade upp mig.Fast hade gärna stannat i stan så att jag hade kunnat hoppa ner i filips resväska han ska nämligen till thailand i 2 veckor nu och bli brun inget jag hade tackat nej till :O

men men han lovade i alla fall att köpa något gulligt till mig (A)

har man tråk på bussen elr? xD ↓


ska till frissan snart :O


är torr i ansiktet pga min nya rengöring till ansiktet

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej!

Jag hittade din blogg på google och jag tycker att den är jätte snygg! hur gör man en header på blogg??



Puss <3

2011-02-09 @ 18:56:18
URL: http://clarabostrom.devote.se
Postat av: M E R E I

- jag med !

2011-02-09 @ 19:10:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ur söt du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1<33<3<3<3<3<3<33<3<33<3<33<







I love you

2011-02-09 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!