kl 13.00

lite fy skämms på mig haha hade nämligen borstat tänderna bytat om osv och lagt mig i sängen satt sedan och snacka med filip på skype hela natten tills han somnade runt halv 4 x)
så darför la jag och sov när mamma kom in och väckte mig klockan 13.00 sen gick jag ner och tvinga i mig någon macka, som vissa kanske vet så gillar inte jag att äta på morgonen men jag var rätt hungrig när jag vaknade så var tvungen att äta något.Själv kom jag med förslaget till mamma att jag kunde äta pannkakorna som vi åt igår till frukost idag men njae hon gillade nog inte den ideen så mycket.
Sitter fortfarande i mina sovkläder men ska snart ta en dusch och byta om.

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Jazzmine

Fin blogg du har :)

2011-01-08 @ 15:26:40
URL: http://jazzminedahl.blogg.se/
Postat av: fanny

pannkakor till frulle äre bästa!

2011-01-08 @ 15:56:28
URL: http://nicofannyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!