home sweet fkn home

Amen tjenare läsare (duktig jag är som ber innan jag börjar en mening (a) )precis kommit hem från Moa har innan dess varit inne på festivalen, ofc ;) med patricia,anton och Moa fett kul i alla fall på vägen dit o hem. säger inte mer än så haha men blev dock inget köpt för min del men ska ju dit imorgon igen i think så e chill. Har nu plattat håret igen eftersom de regna innan och blåste så håret var lockigt som fan. Ska snart dra ut igen så ni får ha de jädrans bra så hörs vi helt enkelt imorgon när lilla ja har orkat vakna och tagit mig upp ur sängen.

xoxo from me






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!