music in my fucking heart

Tänkte göra ett sista inlägg innan jag stänger ner datorn för att gå och lägga mig.
Sitter just nu och lyssnar på lite musik i mina hörlurar som jag kopplade in i datorn för att inte väcka mina föräldrar som redan ligger och sover.Sitter även och knaprar på ett äpple för att sänka hungerna som ja alltid får på kvällarna.

Imorgon hoppas vi på en lika varm och strålande dag som vi haft här idag.Antar att det blir mer tid spenderad i trädgården med lite musik i bakgrunden samt någon bra bok att läsa igenom eller tidning.Blir nog även gymet imorgon om jag pallar osv.




lånad bild

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja tack=) själv då?

2011-07-06 @ 07:41:34
URL: http://rosamolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!