Varit i stallet med Moa

kom hem från stranden vid 16.30 tiden ungefär sedan gick jag och träffade Moa sedan gick vi en runda. Hade lilla My med oss. Gick sen hem för att äta lite kvällsmat och bytte om. Där efter hängde jag med Moa till stallet och har då ridit lite på Cozze :) Sen blev det en promenad ner till sommarhagen där en massa minnen kom tillbaka från när man var liten red nämligen där i sommarhagen när jag gick på kvistoftas ridskola. Fick så många bilder och minnen som kom tbx helt plötsligt. Åkte där efter hem. Är nu hemma och sitter fortfarande i mina kläder som jag ridit i men ska byta om nu så vi hörs sen

puss <3



foto på Moa och cozze tagen av Gisela.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Mycket härligt :) Kolla in bilder från min Dundertorsdag!

2011-07-10 @ 11:05:44
URL: http://gobanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!