helgen i ord & bilder del 2

precis kommit ut ur duschen efter ett jobbigt pass gymmet då många kalorier blev borttränade, haha vetifan vilket ord jag ska använda men i alla fall. Var inte det jag tänkte skriva om nu, eftersom jag tänkte fortsätta på helgens händelser. Hände dock inte mycket på lördagen eftersom det blev sent dagen innan och alla var trötta hoppar drf över denna dagen i min lilla historia ;). Då går vi över till min söndags morgon som började med en runda upp till gymmet blev inte allt för mycket träning om man säger så kanske till och med lite för lite. Gick sen till affären köpte lite gott till bilresan med mamma och Molly. Vi åkte alltså till sölvesborg som är två timmar här ifrån för att åka upp till kenneln där vi köpte Molly. Var en liten återträff eller vad man kan säga. Blev en mysig dag, två timmar hemifrån med hundar runt om sig som får en att lee.Det ända som var tråkigt var ju så klart bilresan upp.




























dem 7 veckor gammla valparna (a)


och mamma siri

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Sommar & sol och vi har korta kjol...

Har du planerat att göra något speciellt på sommarlovet i år ? <3 :)

2011-06-14 @ 12:21:41
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: ida :-)

fin blogg du har! :-)

följa varandra via bloglovin? :D

2011-06-14 @ 13:15:52
URL: http://idamariatommila.blogg.se/
Postat av: sessie

sv: åh, vilka otroligt söta hundar!

2011-06-14 @ 14:21:23
URL: http://sessies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!