Affan

efter att jag tagit en härligt varm dusch och smörjt in mig i body butter så drog till affären (affan) helt ofixad för att träffa antonia och .... men sen skulle Antonia in på gudstjänsten så hade följe med ... en bit hem sen skulle han svänga och nu är jag hemma igen. Ska försöka skriva lite med på min sv uppgift annars så händer nog inte så mkt mer om inte chrille kunde träffas för i så fall blir det att ta bussen in till stan men det blir inte förens ikväll så.
Nu ska jag srkiva på  min uppsats och vänta på lite god kvällsmat ha det gött folket :)



gammal bild på oss


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: Jorå ;)

2011-03-20 @ 18:40:21
URL: http://belovedmee.blogg.se/
Postat av: i d a f o t o - ida gilbertsson

men så söt blogg!

allt bra med dig? :D

2011-03-20 @ 18:48:48
URL: http://idafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!