inte orkat startat datorn efter hemkomsten

hej älsklingar har inte ens orkat starta datorn från när ja kom hem tills nu men kände mig smått tvungen.Som sagt svårt att hålla ögonen öppna blir nog nt så sent idag eftersom det blir en dag med fullt upp imorgon så jag ska: shoppa med mamma, kanske träffa david i stan,gymma med pappsi och sedan plugg resten av tiden om det inte händer ännu mer kul ;)Angående shoppingen så blir det nog nt så mkt köpt ska ha ett par skor till agilityn på söndag kanske också ett par löpar skor som ja kan ha på gymmet.

börjar tröttna på att jag får ont i min vänstra lunga typ när jag andas under bröstet precis gör fett ont men det kmr mest när ja sitter ner ibland när jag står osså.var tvungen att klaga lite i bloggen ;)



så här så min ute outfit ungefär ut idag en skinn jacka och vit halsduk precis som på bilderna dock är detta gamla bilder plus att det var mkt finare väder den dagen för idag var det skit fint när jag gick utanför dörren men sedan börja det regna och hagla ett tag och sen blev det fint igen och så höll det på så hela dagen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!