kallt att vänta på bussar i kylan

hej gullungar :)
kom hem för ett tag sedan från praon orkar inte ta upp vad jag har gjort osv.Fick vänta inne på knutan i typ 15 min -.- var för kallt för att stå utanför men finns bara massa uteliggare och sånt där inne,men kändes skönt att sedan få sätta sig på en varm buss.

Nu är jag hemma har svårt för att hålla mina ögon öppna men gör mitt bästa för att inte somna i alla fall.
sitter just nu och checkar fb,lyssnar på musik väntar väl på att mamma ska göra klart maten som hon lagar har ingen aning vad .

skriver mer om någon timme <3





Kommentarer
Postat av: janelle

vad har du för kamera? :D

2011-03-02 @ 18:45:36
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: C A J S A

hejhej , jag tänkte bara påminna om att jag har ny blogg. (sen ett tag sen) och du får gärna följa den via bloglovin istället!

KRAM

2011-03-02 @ 18:49:17
URL: http://cajsas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!