testat dem nya skorna

är hemma från gymmet nu blev så klart träning med dem nya skorna ;)
kände direkt skillnad när jag börja jogga på rullbandet, kändes i vaderna och baksidan av låren men då vet jag att dem funkar i alla fall :) ska bli härligt att få en nice kropp till sommaren fast att min kropp kanske inte är den fulaste men alltså blir alltid bättre med träning.

Ska stretcha lite nu som jag har glömt göra innan när jag kom hem sedan är det duschen som gäller och sedan blir det mys framför melodifestivalen ikväll med Moa tror jag :)

puss älskisar <3



sulan som gjorde att jag kände av det så mkt i benen


Kommentarer
Postat av: cindy

svar; mycket bra! :D

2011-03-12 @ 21:29:48
URL: http://ccindylicious.blogg.se/
Postat av: Alexandra

härligt med nya skor :)

2011-03-13 @ 07:01:54
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!