tidsinställt inlägg - designen

jobbar nog förfullt just nu drf är detta ett tidsintällt inlägg.
Tänkte bara berätta lite om designen jag hlr på att göra om som många har märkt så funkar kanske inte vissa sidor på min blogg osv och den ser nt helt klar ut det är för att den inte är det skulle gärna vilja sätta mig ner nu och fixa klart den men jag hinner aldrig så detta blir inte fixat förens i helgen om ens de :S har ju en massa annat att göra då men ska försöka hinna med att fixa den.

något ni tkr att jag borde göra om på designen? :)
tar gärna emot tips


Kommentarer
Postat av: regina

snygg deisgn!!

2011-03-03 @ 14:55:51
URL: http://rgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!