Vill inte att Nicky ska åka ut :(

hade tänkt att bädda ner framför big brother nu och chilla lite, Har precis plockat ihop lite kläder inför imorgon blir ju en kort skolvecka för min del eftersom jag är ledig onsdag torsdag :D är även en kort dag imorgon så kommer till skolan med ett leende i alla fall frågan ärom jag kmr hem med ett leende osså ;).
ska försöka lägga upp lite mer bilder som en nytagna kmr kanske in dagens outfit imorgon men vi får se om jag hinner men nu ska jag faktiskt sätta på tv och checka big brother hoppas fan att nicky inte åker ut :O

vi hörs gullungar <3






Kommentarer
Postat av: Hanna:)

Den var hur bra som helst, rekommenderas verkligen! :)

2011-03-20 @ 22:07:38
URL: http://kanelbulleen.blogg.se/
Postat av: Jenny :)

Hej! ja helgen har varit bra även fast det regnar här :( Hoppas din helg har varit bra! :)

2011-03-21 @ 00:49:45
URL: http://voluntas.blogg.se/australien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!