enda uppdateringen idag

jag är jätte ledsen att jag inte har hunnit uppdatera bloggen idag men var en lång skoldag till klockan tre och efter det fick jag och annika städa på torget, men det tog inte så lång tid eftersom vi e bäst på att sammarbete ;)
Efter det satt jag mig på bussen mellan fyra killar som tog upp all plats men fick leva med det.
Åkte sedan till väla med mamma för att handla bikini men blev mer än så kommer visa upp vad som köptes.
och efter det har jag suttit och pluggat skitet av mig men är klar och känns bra att vara färdig.
ska snart lägga mig.

hoppas ni haft en toppen dag :) blir bättre uppdatering imon <3


Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; haha med du lyckades :)

2011-05-20 @ 10:45:04
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!