pluggar matte

har varit en lång men helt okej dag i skolan,folket gör min dag ´hade fan inte klarat av skolan om inte folket i min omgivning haft sånn humor.
Sitter nu på golvet (fråga ej varför xd) och pluggar matte men tog en liten paus precis eftersom ja behöver en linjal vilket jag inte hittar.
Men blir bara plugg hela kvällen tror ja, har precis spöregnat och haglat men börjar att spricka upp lite nu men blir inte vädret bättre stannat ja hemma och pluggar skiten ur mig ist ;)

vi hörs lite senare pussen <3


gammal bild på mig innan jul typ

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Det ser jag inte? Va konstigt :p

2011-05-24 @ 17:28:47
URL: http://petterssonphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!