Tappade mobilen

Gick ut med Molly en runda medans solen var på väg ner hade så klart kameran med mig men blev inte så många bilder med anledning av att jag såg att jag tappat bort min mobil under tiden vi gått en runda. Så blev att jag gick och leta efter mobilen i en halvtimme som tur var så hittade jag min älskade mobil som jag älskar till döden. Elr ja inte själva mobilen som ja älskar utan innehållet :D har bara en gammal sony eriksson men är personerna och kontakterna på den som räknas :)
Efter den långa sökningen efter mobil på hela 30 min bestämde ja mig för att gå in i duschen och ta en varm härlig dusch.
sitter nu och myser med datorn i knäet och ska snart kolla på big brother







Kommentarer
Postat av: Ellienore

Tack:)

2011-05-10 @ 06:42:41
URL: http://ellieshastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!